Kusin Jonas

Har nästan nyss kommit hem från att ha besök min kusin Jonas och hans 4 små flickor, eller 5 Anneli också! :)
Var jätte roligt att hälsa på dom igen men jag tror flickorna blev lite blyga för dom ville inte sitta med oss.
Men kul och se dom :)
Vi körde ju såklart moppe dit, Emil fick ju cykla ;) haha, men han skulle ju tävla med mig och cykla ifrån mig så jag tyckte det var kul, han tränar ju bort ölmagaN! haha.
Nej snart blir det nog film och sedan sova, känner mig lite halv slö, ska bara koppla in ipoden och lägga in några låtar på den.
PUSSPÅER



Kommentarer
Postat av: Beatrice ♥

Okej va skönt att höra! :) går du på efterkontroller och så fortfarande? :)

2010-07-27 @ 18:20:19
URL: http://bissy.blogg.se/
Postat av: Beatrice ♥

okej men de e bra att dom håller koll på de iaf! :) och det ser säkert jätte fint ut :)

2010-07-27 @ 18:25:18
URL: http://bissy.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback