Älskar dig Emil <3

Jag älskar dig Emil Martin Artur Solestig,♥
Jag skulle aldrig säga det om jag inte verkligen menade det från djupet av mitt hjärta, ända sedan första gången vi träffades har jag velat ha dig, du var så charmig i dina mjukis byxor, din tjocka vita tröja och keps.
Och vi har skrivit länge, har haft ditt nummer sedan flera flera år tillbaka, men aldrig tänkt särskilt på det förrens den kvällen när du skrev till mig och jag tyckte du var lite konstig. ♥
Snart har vi 8 månader, och jag kan inte vara lyckligare, du gör hela min dag och jag lever för dig.
Det har inte varit lätt alla gånger, men vi löser det. vi kan lösa allt bara vi älskar varandra.
Tänk att jag skulle hitta någon som dig! Någon så underbar, rolig och bra som dig. Jag tackar allt jag kan tacka varje dag för att du finns, och ibland är jag tjurig, svartsjuk och allmänt jobbig, men jag älskar dig så mycket att ibland blir det så. ♥
Utan dig är jag vilsen, utan dig blir jag ledsen, jag hatar att vara utan dig, det känns som att någon slår mig i magen när jag måste åka hem utan dig, jag blir arg, ledsen.
Du är som en drog jag måste ha varje dag, jag är beroende och ingenting, nej ingenting kan få mig att sluta älska dig, ♥
Det är Du och Jag nu och föralltid, du blir inte av med mig älskling :) inte förrens jag dör, och det är ett bra tag tills dess!




Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback