Då var det kväller

Ligger i sängen nu, ska straxt lägga mig, är ap trött.
.
Ikväll så har jag kört ännu mer, tränat lite och jag är en naturbegåvning! tame tusan ;) Sedan blev det en dusch och lägga över en film på en cd för att kika på med mammsen, men då vill inte dvdn fungera som en ska så blev ingen film, försökte allt men icke.. så blev die hard 2, dock är den inte så jätte bra så jag blev trött/frysen och la mig här :)
.
Imorrn så ska jag köra med mammsen till fugelsta fram och back sedan kanske malin skulle kika förbi? och sedan blir det en tidig kväll! :)
.
HÖRS!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback