good day!

Hej!

 

Är helt slut i huvudet ikväll, blir en rätt tidig kväll. 
Idag har jag iallafall varit med syster, vi lekte lite på stan och sedan åkte vi till torvalla och kika på tv och spela tv-spel, riktigt roligt! :) Åt även på mc och syster tog + meny så fick ett glas, mitt nya favvo glas!

 

Annars så tog jag och Emil och får på Willys för att handal middag, och vilka träffar vi då om inte Jenny, pf och barnen. riktigt trevligt :) vart lite barnvakt på willys och som vanligt såna där roliga blickar på mig och Emil haha.

 

Imorrn blir de iallafall att åka till tärna :) wiie! så imorrn ska jag packa och fixa lite, är riktigt pepp!

 

Men vi hörS! 
jag och sis förra sommaren!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback