harrrrrryyyy

Okej, jag kan inte beskriva sista filmen, inte för att jag vill det heller för er som inte sett den, men ni måste se den!! är både glad och ledsen, kändes verkligen att det var sista filmen fast det var det perfekta slutet! :) 
.
annars då..? jag har iallafall märkt/uppfattat att jag inte ska sitta i en fullsmockad biosaong. blir så himla irriterade på mina grannar och allt annat övrigt folk haha! killen brevid tuggade sina hårda karameller såååååååååå högt, en annan började stortjuta, vissa skrattade för alla i salen. och sedan vid en scen i filmen börjar alla klappa sina händer, I EN BIO SAL?! gah... ajja.
.
men ska umgås lite nu, har ont i magen så ska ta de lugge. 
.
oj, ps. slängde också i lite färg i håret förut! :) HÖRS!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback