Hehe..

Hej! sitter i soffan och kikar på tv. Och jag måste be om förlåtelse om ni runt omkring här har dåligt väder, jag kan ha råkat bett till HIM om att det var för varmt igår och ville ha svalare och lite regn idag hehe... för vi har haft regn och molnigt, dock börjar de tyvärr lysa upp nu.
.
Och vet någon när dessa fotbolls spelare ska dra hem till norge och alla ställen..? börjar faktiskt bli lite less, kan ju inte sitta på balkongen och slappa utan att dom ska störa och man vaknar på morgonen av deras heja rop. GRR, hade tänkt kasta mitt mini fresbee igår på dom men Emil stoppade mig.. :)
.
Men nu så ska jag röja lite och sedan får man se,

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback