Hush Hush...

Hallå!
Sitter och lyssnar på musik i rummet, ska nog spela the sims en sväng snart :)
Hörde att det tydligen var dans i Hällesjö ikväll, fick lite lust att kanske dra iväg men ångra mig när jag insåg en grej, så blir bara hemma ikväll och färgar ögonbrynen :)
.
Idag tog jag och mamma och for till fugelsta, sedan till mormors stuga och fika och hälsa på. la mig lite i solen när jag kom hem men jag har ingen ro så gick in igen och lata mig :)
.
Imorrn fär jag till stan igen, kanske skulle umgås med Lisa så de peppar vi på! :)
.
Hörs senare

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback