shopping!

Hej! sitter och väntar på middagen, annars håller jag seriöst på att dö av denna jävla hetta!!
Emil sitter på golvet och jäklas med en hårddisk, dator och ett spel hehe :)
.
Idag när jag kom till stan la jag mig helt utmattad i soffan, men så runt halv 12 hörde lilla Lisa av sig :) då var det bara att röja lite och sen så kom hon hit. 
Vi satt och prata om turkiet, klagade på program, lyssnade på nytt knäppt på youtube och skrattade :) Men sen så bar det iväg ner på stan, var nästan så chockerande varmt att jag ville klä av mig naken och lägga mig ner på asfalten (gjorde dock inte det..), införskaffade mig två grejer idag, ändock blev det ganska dyrt..
Men det är bara Lisa (och Emil) som vet vad jag handlat för jag orkar inte visa det just nu, men ni får se senare i promise :)
.
Nu ska jag bara jäsa och vänta på att american pie2 ska börja sedan dö ett litet tag :)
HÖRS!
.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback