dööösh

Tjaaa tjaaa...

Sitter i soffan och kom precis ur duschen. FRESH! Har varit vaken sedan typ 3 inatt? vaknade och kunde fan inte somna om igen, drog till 4 innan jag gav upp och satte igång en film i soffan ist, somnade icke där heller.
Gaaanska slö idag!
.
Har iallafall haft en jätte underbar helg! Och så klippte jag mig i torsdags hos Emils syrra, blev inte stor skillnad på längd å sånt men STOR skillnad på mitt hår, känns så fint nu :)
Sedan blåste Emil om min dator till windows 7 så nu är den snabb å bra igen!
Ja vad mer.. JOOOOO köpte min balklänning i fredags! :D
Den hänger så fint i en påse nu på min garderob, ÄR PEPP!!!
Tatueringen är 3 veckor nu och färdig läkt! är sååå söt så.

Näää fan, har som tomt nu på ord å sånt. vi hörs!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback