förlorat kortspelet ***** och president för mycket..?

Näääää skämta ju bara!

 

Sämst på att blogga! Iallafall så har jag färgat håret BRUNT :( Buuhuhuuuuu.... sorgligaste dagen på länge.

 

Men kan verkligen inte vara röd, håret va så slitet att färgen inte fastnade i längderna, såg rött ut första tvättningen och sedan blev de typ (såg typ rosa ut?) och det sliter ännu om jag måste färga och färga och färga, så därför blev jag brun :( slipper utväxten och håret har samma färg, (eller ja, kommer få...) de röda lyser igenom lite, men det fixar jag sen! :)

 

Nä, men sorgligt...!

FRÅN DETTA TILL.....

DETTA.......




Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback