skämmes tame fan!

ahoj.

okej, nu skämms jag, Lovade ju att jag skulle blogga på kvällen när jag kommit hem från Östersund, men jag var ledsen och slö och ville bara sova så det var vad jag gjorde.
Och dagen efter glömde jag de ;o är nog inte van än med att ha en blogg..

så idag hitta ( :S ) jag min blogg och tänkte att ja skulle blogga, Men har liite ont om ideer, tomt, inte speciellt ovanligt, but still ;)

Imorgon ska vi in till Östersund igen och fixa resten till lägenheten, hoppas hoppas de blir bra!

well, ska nog stänga mer internetet nu för de har slängt ut mig 4 gånger! och så ska jag lägga mig i sängen och kolla på gossip girl :)
woho.

hare bra.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback