110 inlägg!

ooh, detta är mitt 110 inlägg! duktig jag :)

men iallafall, somnade vid kvart i fem inatt, satt på msn och pratade med pojken :)
och så tvingade pappa upp mig vid 12 för vi skulle åka till tärna, men seg bror klev inte upp förrens två, så vi kom inte iväg förrns två. men jag fick iallafall träfffa min älskade Ida :D vi bytte julklappar och jag fick ett super fint halsband och choklad av henne, Muuums!

Nu ikväll blir det väl bara att ta de lungt, om tio minuter kommer släkten på tårta och efter det ska jag väl packa väskan, för imorgon åker jag tillbaka till Kälarne.
Men de blir ngo 3 bussen från storuman så de inte blir så förbannat tidig morgon :p trött på att åka buss och det nu...

Nej men nu är jag pissnödig, och innan alla barn kommer måste jag pissa!!
så jag skriver kanske senare.

PUSSPÅER



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback