9 december

Vill börja med att gratta Malin och Simon på två månaders dagen! :)

snart är det ju även dags för mej och Emil också att ha två månader, yey <3 :)

efter jag och emelies träning igår så har jag världens träningsvärk i vaderna, och "armhålorna" o armarna. shit, jag hade rätt. hoppas de går över för ja känner mej som en pingvin i trappor och uppförsbackar, haha!

HAHAHA, även att idag äre två år sedan ja blev ihop med petter!

menmen. var iallafall nere på stan efter skolan med morsan och brorsan, mamma handlade min julklapp, världens snyggaste klocka! även om de inte va den ja först ville ha, men ja.. den hade ett för stort ur, så ja skulle säkert ha ångrat mej. tack mamma!
och vi gick runt lite i affärer och jag handlade ett vitt rosett hårband som jag ska ha på julafton, kommer va så jävla snygg i min röda klänning!
men så tog vi bilen till lillänge och morsan handla på elgiganten till bror och syster och så åkte vi till sjukhuset och vägde mej.. Fan, 44,1.. känns inte bra detta. och jag som börjar känna mej fet väger då inte mycket..
men iallafall, blev en fet middag på Tages på frösön, blev nån fläskfilé och klyftisar och morsan åt rödspätta och bror en Stor hamburgare!

nu är det iallafall snart ett år sedan på lördag.
ska man skratta eller gråta?



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback