a drop in the ocean

hej,

igår kväll kom man då tillbakas till Kälarne, fattar inte hur de kan ta så sjukt lång tid :s åkte vid halv två hemifrån pappa och kom till Kälarne vid halv 10-10.. hela dagen försvinner ju.
men så när jag kom hem så var jag med "grannen", vi löste vårat bråk. var kul och umgås med henne igen.

somnade vid kanske tre och klev upp vid åtta för jag skulle på skoterkorts kursen, jag var jätte trött och där på slutet höll jag på och somna. när kursen va slut så for jag hem, bråkade med tvn som inte ville visa några kanaler och somnade. då var klockan kanske ett och jag vaknade vid halv 5, gu vilken sömntuta. morsan sa att jag hade legat och "pyst", så grymt insomnad var jag :p

Imorgon är det en till kurs och sedan på kvällen är det handledar kurs på centrum i hammarn.
så vet inte hur ja sja hinna ha lov :p
och även att kanske Emil kommer imorgon :D hoppas hoppas.

menmen, ska koppla in Wii:et nu och spela lite. sedan ska jag duscha, packa upp lite och ba tare lunngt .

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback