HEJ

javet att ja aldrig skrev om två månaders dagen, men den var iallafall jääääätttte mysig :*

men iallafall, idag såg man på en teater som teater 3orna och dans 3 orna hade satt ihop, om Ebeneezer Scrooge, minns inte va den hette men de e ju den där gamla sur gubben som hatar jul och sedan blir besökt av  spöken som får honom att ändra åsikt. den var okej, eller bra men ja va så trött å såg knappt nå ibland.

Jag stannar iallafall kvar i stan i helgen med Emil, ikväll ska vi umgås med min klass och kanske nån fler, vet inte :) de blir kul!
och på lördag ska jag kanske ta en tur ner på stan, för Bella, Sara och Emelie ska ju vara kvar i stan, och så sedan ska jag mysa med pojken och söndag blire väl bara och ta det lungt och fixa inför måndagen då vi har ansiktsbehandling och Manikyr kunder :)

menmen, ska äta något nu innan jag drar iväg till lokalen, som är i mitt hus källarne, HAHA. typ 20 meter bort?

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback