Hos den som bara dör!

hej alla fula, (förutom Emil om han skulle råka komma in och läsa, han klagar bara )

sitter hos pojken och hungrar lite medans han spelar Super Mario, haha :)
men jag vågar inte säga att jag är hungrig ;o
även att han försöker tjuvkolla vad jag skriver.

iallafall idag slutade vi 45 minuter tidigare än vi skulle, det var jävligt skönt!
vi hade bara svenska och jag är super jävla nervös över imorgon för vi har svenska redovisning och vi har massa fakta i gruppen men ingen aning om vem som ska säga vad, så man kan nästan säga att vi inte är klar!
sedan skulle dom ha matte men lärarn va sjuk så då började engelskan tidigare och så sedan fick vi sluta :)

Och jag längtar tills imorgon! ska äta middag med brorsan någonstans här i stan och Emil kanske ska med, han får göra som han vill :) för min bästaste bror skulle bjuda!

nu börjar min älskade pojkvän bli lite bitsk, han förlorar bara och dör så han är lite lite lite sur :*
och han har lovat att byta spel snart också! woho, för super mario låten börjar jag bli GANSKA less på :p

men men, ska dra lite i hans hår på benet nu ch mysa, höres imårgan..

PUSSPÅER


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fuskig! Jag vill också äta med Fredrik :(

2009-12-04 @ 14:13:32
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback