i sunes ö <- men rolig rubrik..

eller så inte?!
hatar å komma på rubriker,

men..

sitter nästan helt ensam i sunes nu, bara nån dude vi datan mittemot. ganska skönt att det är så lungt härinne.
är iallafall jätte less på skolan och jag önskar bara att dan kunde ta slut! hade tänkt skriva så jag får gå hem och sova, men icke. det ska jag inte alls.. jag ska ner på stan och handla julklappar med emelie, även att jag måste smyga lite om jag hittar någonting till henne.
Börjar bli lite irriterad på folk som säger att dom inte "vill ha, eller önskar något" i julklapp fasten dom gör det :p haha, men jag kanske inte är mycke bättre jag själv, men mina svar stör jag mej iallafall inte på ;p

Jag vet iallafall på ett ungefär vad jag ska handla till alla, men jag hoppas också att det får plats i väskan upp till tärna, hehe.

Inatt hade jag också mysbesök av pojken , ovanligt va? :)
han spelade tv-spel hela kvällen och jag satt vi datan, oooh sociala!
men det var så mysigt att få somna brevid honom och vakna. även fast jag ställde klockan på 7, klev upp och värmde en billys till honom så han fick äta innan han gatt hem o sedan vidare till skolan. men vad gör man inte? :D
Somnade om efter han gått, va ganska tomt i sängen då. och stack iväg till skolan vid 10, maha :B

menmen, ska pilla lite nu,.
skriver väl ikv, men tyvärr inte va ja handlat ;)


PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Simon

Vad är Sunes ö för nå?

2009-12-11 @ 16:33:14
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/
Postat av: julija

en stor datasal :p

2009-12-11 @ 22:51:32
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback