JULAFTOOON

HEJSAN :)

guu va jag är glad, blir alltid glad på julafton. eller kanske inte förra, men hey, jag minns den ju knappt. jag sov bort hela dagen och nästan hela kvällen.

menmen, idag så åkte vi 8 imorse från syster och var hemma i tärna vid halv ett, då var det bara att slänga sig i duschen och sedan slå in några paket till kusinbarnen.
sedan så kollade jag på Kalle Anka och efter det så sminkade jag mig och drog på mig klänningen. och efter det vet ni, då kände jag mig söt!
åt världens godaste julbord och kände hur kilona fastna på magen haha.
Jag är som världens lilla unge på jul, jag vill ha tomte och paket på direkten, så jag öppnade faktiskt ett paket från mamma, det var en klocka :) som ja va med och valde, men det hör inte hit ;) TACK MAMMA<3
efter vi ätit och fixat lite drog vi iväg till kusinbarnen som var glad över att se sin idol, jag alltså! vi gav dom paketen och umgicks lite och sedan åkte vi hem för våra paket och jag slet mer eller mindre upp mina,
en klocka från mamma
en film, Ice Age 3 från mamma
ett halsband från fredrik
Pengar och korv från Jonas och Anneli
Pengar och godis från farbror och margareta
Presentkort från syster
Wii från pappa

guuu, världens bästa jul :)
tro det blir mer paket senare, när jag kommer tillbakas till kälarne.

jag kommer lägga in mer kort imorgon eller någon annan dag från min kamera, men nu tog jag med pappas cam för att visa klädsel och klocka och mej :)

PUSSPÅER

klänningen är RÖD inte orange

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback