JULLOV!!

haj,

idag har jag varit hos doktorn och visat några sår jag har och jag fick pencillin mot dom och en salva för att smörja på dom, och två andra salvor, haha :p
va inne hos doktorn i kanske högst 10 min, här är man snabb!
och sedan stack vi till hammarn för å hämta ut grejerna och sedan handla vi grejer så ja kan göra en sallad tills imorgon då jag o bror ska åka buss till vännäs utanför Umeå, stannar hos syster en natt och sedan tidigt på torsdagen blire bil upp till tärna för att fira jul där med tjocka släkten :) woho, myyys!

menmen, nu ska jag kolla klart på Ugly Betty, packa, göra uppgiften i massage o sen kanske snacka med pojken om han har tid :*

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback