kälarn

hej,

förlåt att jag aldrig skrev igår, var för upptagen med fishville ;) och en pojke då hehe.
men iallafall så råkade vi försova oss i torsdgs och vaknade vid tolv, OJ. så då låg vi och drog oss tills jag skulle ha svenska vid tjugo i två och han följde med på pc och väntade på mej som en lite söt hund :) efter svenskan och den helvetiskt pinsamma svenska redovisningen drog vi ner på stan och väntade på min bror som blev försenad rejält. men vi hade det mysigt iallfall, kollade in på india och jag handlade örhängen sedan gick vioch handal godis och gick upp till emelie.
Vid 5 tro jag kom bror in till stan och han bjöd mej och Emil på Athena, Pizza och gott var det!
när vi ätit och bestämmt oss öfr att åka hemåt så gick vi på 1:an och åkte hem till emil där han började spela super mario och jag fishville, och nej, vi är inga nördar :B
men vid typ halv 11 gick vi hem till mej, stekte korv o kroketter och sedan la vi oss för att sova, och man tycker ju att han borde vakna lättare om han får sova längre, men icke. han var minst lika svårväckt! men ja tvinga upp honom så vi kom i tid till skolan :)
på skolan så fick vi kolla på film, förortsungar och sedan fick vi sluta och gå hem :D woho!
väl hemma somnade jag och vaknade vid ett, packade och åkte bil hem med betta och bella.
härligt att komma hit tidigt, men stannade hemma hos bella ett tag och vi kollade på film med bettan, Nyaste harry potter, men såg aldrig slutet. hmm :p

ajja, det var nog allt just nu, ska se om jag lägger in nå sötkort senare ikv,

saknar dig älskling :*

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback