kälarrrnnnnenen

hej,

nu är man i kälarne, och det känns skönt, men jag känner mej plötsligt så ensam..
pojken är ju i stan.
Fick sova med honom för sista gången inatt på kanske mer än en vecka, så det blev inte mycket sovit, jag kunde inte sluta tänka på att jag inte kommer få pussa på honom, hålla hans hand eller försöka putta honom i en snödriva, eller bara skratta när han spelar super mario och jag måste översätta och hjälpa honom.
Guu, de ser ju ut som om vi gjort slut haha, men aldrig !
men jag kommer sakna sötpojken så mycket! <3

Idag hjälpte jag honom handla julklappar på lillänge, fick ihop en hel hög och efter det så åt vi pizza med mamma och anders innan vi släppte av honom och åkte hemåt.
jag blev värsta böl ungen och grät, haha :B

menmen, ska visa en mkt speciell grej jag handla idag!
den med tomten är förresten snart uppäten :)

Syns de mycket dåligt så är det två choklad kalendrar ! :D
PUSSPÅEMIL

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback