MAAT

hellu mates,

Nu har jag äntligen mat i kylskåpet!!
jag och bella gick och handlade idag efter skolan, så idag behöver jag då verkligen inte gå hungrig!

Just nu sitter jag och kollar på film på 5:an, Bridget Jones dagbok, och så sjukt rolig film! huhu
och samtidigt så äter jag en stor marabou chokladkaka med non-stop, MUMS! :)
men jag har varken någon att krypa ihop med eller smeta ut choklad på, för den är nere på stan och kutar, sötnosen :*  , men imorgon så blire mys för heeela slanten för då har ni nämligen 2 månader!
har jag bara drömt detta eller är det verkligen sant?
ily<3

menmen, nu så ska jag se klart filmen, slänga mej i duschen och sen blir det sängen.

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback