(N)

Idag har vi haft ansiktsbehandling på skolan, Jag och Lisa blev indelade. Det är sjukt roligt med sånt där! GUU ..
men,
fyfan vad det snöar!
Höll fasiken Inte på å Hitta hem, va som på Grønland tro ja, snö till knäna;) nej nu Overdrev jag, men shit! och jag som hade tänkt handla mat idag till mitt tomma kylskåp, men ja tänker int ge mig ut i Detta vädret!
de får alla snö älskare Göra istället, för jag kryper ihop i min säng och går i ide,
ja tam tusan!
nu är jag hungrig Också .. Undra om man hittar Något i mitt Tomma kylskåp?
och ja , Jag söker Sympati ..

Nusa har jag äntligen haft orken Att Lägga in bilder från Telefonen till datan! Så ja ..
ni fattar säkert vad jag ska göra?
Visa dom såklart!


9: ans Luciatåg., haha, har Faktiskt ingen snäll kommentar: $


HAHA, fy fan se sjukt! Om ni Inte fattar så e dom nakna och dansar knäckebrödsdansen, fast me hattar.


Satt nå jäkla dampor på bussen in till stan också! : O
Dom satt å dansa occh ja vette fan vad allt: P


En sötnos Sov över! *
och jaa, de är mitt ben med på kort .. mohah


Ohyes, ansiktsmask vare! (Y)
Detta är Therese som har en alg mask tro ja de va:)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback