puss på emil

hellu,

tänkte blogga lite innan jag glömmer bort det.
Har ju som sagt älsklingen på besök och de är jätte mysigt! :D
Idag har vi bara tagit det lungt, eller ialalfall han. jag har varit på skoter kust idag när han sov och när han vakna låg jag i sängen, tro inte han mindes att ja hade vure borta :p
synd bara att han hem eller till stan imorgon :( jag vill vara längre med honom.

imorgon är det ju som alla vet nyår! jag hade halvt mina planer.. men nu vet jag inte längre hur det blir med dom.. så kan hända att jag blir hemma medans alla är ute och har roligt.. WOHO...
så nyåret kan suga.


Kommentarer
Postat av: ellen

Ska vi starta klubb på facebook?

"Vi som blev övergivna på nyår och fick spendera den med våra föräldrar"

2009-12-30 @ 23:01:08
URL: http://ellenlinneabeatrice.blogg.se/
Postat av: julija

ja! tame fan.. det gör vi!

2009-12-30 @ 23:21:27
URL: http://ailujj.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback