söndag!

shit, är det verkligen 3e advent och fortfarande ingen snö? :o Vad är detta?!
börjar bli lite less på ( skulle precis kolla ut och se på marken, men si på fan.. de är ju mörkt! man ser ingenting )

Ne ikv bär det iväg med kvart i åtta bussen till stan igen, hääärligt :)
denna här veckan ska jag packa lite, handla de sista julklapparna, umgås med pojken, va i skolan i tid och inte ha "dålig attityd"(kan ju försöka iallafall), prata ihop med mig syster, pappa och bror om vilken dag vi kan komma till vännäs om det blir så, och eftersom de är sista veckan innan jul lov så ska jag vara snäll mot alla <- HAH, jag hör själv ironin.

Appråpå att det snart är nyår, YEY! så kom jag och fundera på en grej,
ska nog komma på ett par nyårs löften som jag ska hålla! men vilka får ni se när de är nyår, för ja kan ju inte skvallra innan, och även att ja inte kommit på några än :)

Jag vet att min blogg är svin trist nu när jag inte laddar uppbilder. men jag kan inte :s mammas data gillar inte mina bilder och dessutom glömde jag mobil kabeln i stan.
men när jag kommer till stan så kommer det bilder, u have my word!

menmen, vi höres, ska tvätta ansiktet och dra på mej smink,

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback