söndaggg

hellu,

då var man i östersund igen, yey!
åkte in vid halv två idag för familjen skulle på jamtli marknan och självklart var min söt mormor där! :B
det var riktigt kallt och jag trodde jag skulle dö.. men när vi äntligen var på väg och handla mat till mej och lämna mej i längenheten svängde dom ut på frösön och vi åt på tages/sibylla. MUMS!
efter vi handlat dumpade dom mej i lägenheten och då smsa jag bella och vi gick ut lite.. hon följde med mej hem efter det och vi hamnade i sängen med datan som nå nördar! haha ojoj.

vid typ halv 10 kom pojken hit och tog datan ifrån oss!!! :o
han nördade farmville och alla andra spel han har :p neerden

och en skön grej!
jag börjar kl 13.00 imorgon! woho men jag har utv.samtal kl 12 så blir lite tidigare dag för mej... gah

men nu ska jag typ stänga ner den här saken eftersom vi ska försöka  sova snart :p typ..

men ..

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback