sunes

hejsan,

nu så sitter jag och ellen i sunes ö och drygar ut tiden tills vi börjar :p 
DOM HAR FÖRRESTEN LAGT NER FACEBOOK PÅ SKOLAN!!!!
För mycke tid avskolarbetet går åt till att va på facebook, hur dumt är inte det?! va ska man gör nurå på luncher och håltimmar?
...

innan lunchen hade vi massasge prov och det gick bra för ellen för jag somna! h3h3, men för mej gick det ok. jag var sjukt trött och tycker inte det är riktigt kul.

MAHA, men jag skriver kanske senare ikväll, beror på va som händer. om det blir pojken eller dö ?

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback