tisdag

hej,

ja vad ska man säga? dagen har varit riktigt lugn.. vaknade hos pojken, drog på skolan och hade prov, kollade på julkonsert och sedan hade jag massage och slutade. men så planerade jag med emelie att vi skulle träna, så vid  4 tog jag bussen ner på centrum.. och jag hade värsta tur! bussen var knök full och det var minst 20 pers som skulle in och alla trängdes, men jag lyckades bli puttad in i bussen och precis bakom min rygg stängdes dörren och restrerande fick inte komma med ;)
Jag och emelie gick och åt på subway och sedan handlade jag en liten väska för smink och nagel prylar och sedan gick vi och tränade. jag kutade på bandet och tränade armarna ganska bra så nu har jag värk i benen och armarna.. de är inte nådigt att vara svag.
men efter träningen tog jag bussen hem och nu hamnade jag här, ska väl slänga mej i duschen snart och sedan kanske starta en film?

menv nu ska ni få njuta av lite bilder från förr och nu, MAHA



hörrni! inte fan ska det väl se ut så här när det är jul om 16 dagar?! patetiskt, antingen ska det vara grönt eller
vitt!


ursäkta snebilden! men det var ganska mysigt på stan idag..
faktiskt



hitta mej på bilden ;)

nej men nu vart jag hungrig igen! hörss.

PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken fin bild på oss<3<3<3

Du måste skicka!!! :)

2009-12-13 @ 11:28:26
URL: http://kexy.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback