<3

hejsan,

skrev aldrig igår för jag vet inte, hade inte tid :) jag försökte dra upp älsklingen i typ tre timmar och innan festen städade jag lite och dukade.
men sedan kom allt folk och vi åt gott, drack lite och umgicks. men vi sa KAKA KAKA ganska mycket jag syrran och emil ;)
senare på kvällen stack vi till hotellet för Erika b och hennes kompis tydligen var där men stack hem senare för vakterna var ju dum i huvudet :p

vi la oss och kollade på film, the piano blev det men jag var så sjukt trött att jag knappt minns vad den handlade om hehe..

vaknade typ 1 idag men klev upp på riktigt vid 3 och sedan så har vi bara myst typ, eller jag retades med emil när han spelade mitt tv-spel så han va nog innte så glad på mej då :D hehe.
vid kvart i 8 tog vi bussen in till stan och sedan hamnade vi här hemma hos Emil, kmr nog stanna här inatt. inte så stor ide och gå hem nu.

menmen, helgen har varit underbar<3



du gör mig så lycklig älskling <3

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback