but i don't care what they say, i'm in love with you

hellu,

idag hare varit en ganska jobbig dag, jag stack till skolan vid 9, och skolsköterskan tog emot mig, det va som ja trodde. helvete..
så ringde vi barnavdelningen och läkarn skrev ut nå antibiotika som jag hämtade sen.. men innan va jag på 1 lektion, mer kunde jag inte. jag gatt hem!
väl hemma somnade jag och så ringde emelie och väckte mig så då tog jag bussen ner på stan och hämtade ut "trimetoprim" och sedan stack jag hem igen och lagade mat, värmde först en tacofiesta men den va inge god så då gjorde jag kroketter och stekte sallads kyckling. mumma :)

få se vad som händer ikväll, ska nog kanske gå till pojken :) gratta litte, lr typ sova?
och pissa...

men

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback