dåligt dåligt..

hellu mates,

inte speciellt bra nyheter ja tänker blogga om,
jag har nog fått urinvägsinfektion! så.. det betyder att jag måste skydda min enda njure jag har. haha, och inte med livvakter och typ sköldar.. men jag måste imorgon på morgonen sticka till någon skolsköterska på skolan och få testa mig, och kan lr vill dom inte så ska jag åka till akuten.. jag måste kolla så det är urinvägsinf. och få antibiotika mot det. annars kan, kan det gå illa sa läkarn idag.

iallafall så la jag in bilderna från lover på datan nu så tänkte lägga in nåra.

 
denna sötnosen tog en massa kort på mig och sig själv med min mobil :)

ser ni vad glad jag kan vara?! :o

gulljänta :)

Va egentligen inte såå brun i ansiktet som det ser ut, haha. men tyvärr så blek!
 
hos älskade ida :) hon gör sig snygg för kvällen ( lr jag menar, snyggare)

<3

Älskade farmor och farfar!

de va nog dom bilderna som va värd å se..

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback