emåndeahgh

ingen varnade mig för att detta inte alltid skulle vara en dans på rosor, jag har trampat på några taggar

Idag när jag och Malin kom till skolan så fick vi reda på att läraren var sjuk och vi inte skulle ha lektioner. så jag och malin åkte mer på stan, åt frukost på subway och shoppade littegranna, känner mig som en shopaholic!
Men så ringde vi emelie när vi blev less på att kuta på stan och gick dit, fikade lite och så gick Malin och Bella kom dit, då vare bara o kuta ner på stan igen och kika i affärer igen, lite drygt men fick träffa Karin för första gången sedan vi sluta skolan tror jag, va såå kul! :)
Emelie följde med mig hem också och vi gjorde middag och sedan la vi oss och kolla på tv, och jag somnade, haha.. Emelie sa att jag snarka ;) hoppas ja inte utvecklar nå gubbsnark bara!
när Emelie skulle sticka hem så följde jag henne till bussen och sedan slog jag ett samtal till Bollan och frågade om solariumet i källarn, hon sa att vi kunde kolla o det gjorde vi, den va söt så det blev en 20 minutare! ;) 
några solningar till o jag är så som jag vill vara, hoppas jag ..
Vi gick upp till henne efter solningen och kolla på film me Bettan, "the proposal", den var bra! sluta som man förväntade sig, hatar varandra i början- älskar varandra i slutet

Iallafall, detta blev ganska långt märkte jag så ska väl avrunda med att dagen var så bra den näästan kunde bli, var för trött för att träffa pöjken, så det var väl vad som saknades..

appråpå det högst upp, jag är nog lite överkänslig.. hoppas jag

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback