födelsedagsbarn!

då var man 16år då,
Jag ser varken äldre ut, jag har inte blivit längre och jag har ännu inte fått sitta bakom ratten.. men konstigt nog är jag nöjd för tillfället.
självklart ska jag fixa körtillståndet snart och jag ska växa!

dagen har varit underbar! taack så mycke mamma och anders. Ja, och alla andra som grattade :D
jag vaknade av att mormor ringde och en minut senare öppnades dörren av sjungange mamma och en anders. hehe, såg nog ganska roligt ut när jag redan var vaken och dessutom pratade i telefon. men jag öppnade mina paket. i det första var det en liten "påsk-häxa" jätte söt! och i de andra var det en jättte mysig morgonrock! gu va jag blev kär i den.
sedan hade jag bara kuvär kvar från släkt och i de vare ju såklart pengar!
det riktiga firandet blir ju nästa helg då de är 50års fest för anders och min brors födelsedag, då ska dom fira mig med :)
Vi åt en massa tårta idag och sedan tog vi bilen till stan och åt på Athena, blev en fläskfilé curosa! mumms..
efter de åkte vi på Ica maxi handla och sedan dumpa dom mig här ensam! :(
hehe, men älskling kommer nog snart eller så sticker jag till honom. MYS!

menmen, ska fixa lite och sedan ha en fortsatt jävla bra födelsedag ;) !

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback