fredag

hejsan,

Just nu så ligger jag återigen med datan i sängen och kollar på simpsons, ska snart fixa mig lite och sedan dra till malin med halv 7 bussen :p

iallafall så igår var ju pojken här och sov, jätte mysigt, och som vanligt så fick ja inte liv i stenen förrns en kvart innan han skulle börja då han hoppa ur sängen, segis.. :)
Så stack vi till pc, han skulle också vara där på svarv och så hade jag dryg jävla svenska och sedan efter den träffa ja han lite igen innan datakunskapen börja och sa hejdå typ.
Data kunskapen var sjukt tråkig och jag höll på att somna och hade ont i magen så efter lektionen stack jag hem, la mig i sängen och somna runt 12, vakna sedan vid 4 haha. det var skönt!
när jag vaknade mådde jag mycket bättre och det blir bara bättre och bättre med tiden som går! härligt.

men nu så ska jag väl fixa mej lite, klockan är ju ändå halv 6, måste gå om typ en timma för att vara säker på att jag hinner..

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback