FREDAG

Gomorgon!

ÄNTLIGEN FREDAG! jag är så sjukt utpumpad av veckan att jag ska sova hela helgen ^^
och umgås med syster, även bråka lite och skrika på mamma, men sånt hör till :)

Igår så var jag med Pojken och Hans, dom kollade på youtube och jag försökte iallafall kolla på EMA ´09
Det jag fattade (eftersom det inte var textat och dom spelade musik och bilfilmer) var jätte bra!
och GO eminem! ;p

Nu ska jag om typ en kvart börja gå till skolan, det kan ju ta sig tid eftersom balansen är på noll och det är halt, så..
Och imorse var inte hjärnan riktigt på plats. mena jag ställde klockan på 7, och kände hur tvingad som helst att kliva upp då för jag "började ju 08.15" men så var det inte såg jag nu, jag börjar 08.35.. så hade kunnat lega i sängen längre. tar ju inte precis lång tid att fixa mej :p

Iallafall så blir det nog något inlägg ikväll när jag kommer till Kälarne, eller så får ni ett innan jag åker, de blir bil! skönt..



Mongo jag nu idag :)

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback