greys på tellyn

hejsan,

just nu sitt-ligger jag i sängen med datan i knäet på ett väldigt bekvämt sätt och kollar på Greys Anatomy, det är dom alltid intressant men samtidigt så där jävla sorgligt!
Han kunde inte operera en ryggmärgstumör, men nu verkar det som om han tänker kanske göra något, är lite förvirrad haha ;)
Upd tre min efter : han ska operera den!

Idag när vi slutade skolan så tog jag bussen ner på stan med Ellen och vi gick omkring och kollade i affärer, jag handlade två enkla bas t-shirts på H&M, en rosa/turkos och en brun, bara härligt och ha något!
Efter det kom äntligen Emelie för vi skulle gå och träna men det var inget, Emelie skulle hämta något och ja orkade inte vänta, så det blir nog i helgen eller nått :)
Så jag stack hem ganska snabbt igen och hamnade i sängen med datan, är så sjukt trött! 
pojken gör något annat intressant, han är nere på stan tro jag.

och imorgon har vi öppet hus på pc!
kommer få träffa saknat folk och antagligen det bästa är att vi ska till skolan vid 1, så har bra jävla härlig sovmorgon! ;)

Efter Greys måste jag plugga engelska som vi har prov i på fredag för imorgon tror jag inte att jag kommer orka :p

ajja, vi hörss

PUSSPÅER



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback