h3h3

hejsan, ber om ursäkt för att jag inte skrivit, men har inte orkat.. fick feber i fredags och det har inte blivit ett smack bättre, hostar, nyser och e väldigt slö,
men nu har jag tagit alvedon för febern och ska berätta lite om dagarna,

15e: så låg jag och vilade hela dan och sedan på kvällen fick jag träffa min älskade pojke! otroligt mysigt, Också kollade vi på Bolt och jag blev så kär i den där hamstern igen, han e så söt!

16e: hade vi 1 månad!<3
jag älskar dig Emil Solestig :*
Jag och mamma tog en tur till akuten där dom tog blodprov på mig och eftersom jag hade feber och sånt ville som inte riskera någon OM ja skulle ha influensan, så ja fick ha på mig snyggaste munskyddet ;)
Sedan efter akuten så for jag och mamma förbi mcdonalds och åt och sedan åkte vi hem till kälarne.. så fick inte träffa emil någe typ..

17e: har bara legat i soffan och kollat på tv, kollade på the dark knight och den var sjukt bra, och Heath Ledger va så snygg!

och nu idag har jag inte hunne så mycke, kollat på tv och suttit vid datan..
räknar dagarna tills jag fyller år! 4 dagar kvar!!! :D
wohohohohoo

ajja,

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback