HEJ

Halloj,

nu sitter jag i sunes och har håltimme, jävligt skönt men lite ensamt :p

iallafall de gick super bra på sjukhuset, jag har ingenting mer och oroa mig över! förhoppningsvis ;p

Åååh, det var värsta mysigt igår också, jag gick till pojken, och då var två av hans kompisar där och drack öl innan dom skulle vidare till någon fest, och dom ville att vi skulle följa men ja orkade inte så ja stannade i pojkens lägenhet medans han följde med. Han kom tillbakas efter 1 o en halv timma tro jag och då startade vi en film, en skräckis och bäddade ut hans soffa till en säng, för hans soffa är sjukt liten! :p
Efter filmen myste vi bara framför tvn och sedan så spelade nörden lite farmville och jag gick hem :)
Btw, ja gav han också födelsedagspresenten, och jag som suger på att handla presenter till killar tror faktiskt han gillade den ;o !

Menmen, få se vad som händer ikv, jag vet iallafall att när jag slutar skolan så ska jag träffa syster och morsan, har inte träffat sofia på huuur länge som helst, och hon ska inspektera min lägenhet, ojoj.. haha!

men ajja, nu ska jag väl sluta skriva o kanske göra nå vettigt, synd bara att min bokrecension är på datan hemma -.-
Hmm,

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback