kvälls less

gu vad jag känner att denna dagen är lång, dryg och jag vill bara sova.. är på depp humör men har ingen anledning till det.
men ibland blir det bara så, och jag kan inget göra åt det.
den har inte varit bra på hela dagen! men jag ler, falskt..

hade det varit så här för två år sedan vet man aldrig vad jag hade gjort..
oj va emo jag lät!
nej men jag menar.. jag är less, arg, förvirrad, ledsen, besviken, ensam, och bara allmänt bitter och funderar på och tröst äta.

nudlar? potatisbullar och bacon? chickennuggets? lr vänta nu, har ju typ ingen mat hemma längre!


godnatt!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback