Lödagen

hejsan,

Då var man hemma i Kälarne, lr det va man ju igår också men inte skrive något för igår kväll typ 1 o en halv timma efter ja kommit hit stack jag till malin. vi hade kul ;)
Somnade toktrött och när vi vakna vid 10 så drog vi oss till 11 innan malin drog iväg till s-vall och jag till kälarne vid 12.

Nu idag har man inte gjort mycket, skrattat som fan åt sofias valp Harry, vilken liten jävel det är!
bits o skäller.. klumpig också ;p
Va även ut till skogen och kolla på en död älg, kände mig inte så hungrig efteråt när dom tömt på blod o allt va det är..

just nu är Bettan och Fia här o hälsar på syrran o snart ska vi väl äntligen äta! huuungrig..
O efter det blire nog att ta det lungt o kolla på tv, tjocka mig lite :)

och läängtar tills imorrn :3 finns det något bättre än träffa den man älskar efter man vare ifrån varandra?

PUSSPÅER o PUSS på han!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback