new moon

hellu mates,

Guuud vad trött jag är! pojken sov ju hos mig inatt, men.. vi somnade inte förrens 3 och klev upp vid 9, har inte varit speciellt pigg idag. haha och Ellen va inte heller så pigg, för båda två höll på och somna när Jennie snackade om olika hudtyper, (gäspa ba ja skriver om de) så när vi äntligen slutade så gick jag och la mig i sängen och kollade på OTH och sedan tänkte jag sova några timmar, men pojken smsade och pigga till mig så jag ringde Emelie och kollade att hon bokat biljetter åt mej och pojken tills ikv då vi ska se new moon kl 9 :)

Så inget sova blev det utan jag startade datan för att kunna hålla mig vaken och drar kanske snart iväg till pojken ääven om de är okänt folk där och jag kommer vilja krypa in i någon garderob och gömma mig för jag är så blyg :p men jag måste lära mig umgås haha!

menmen, ska väl fixa mig lite, bussen till centrum går 19.28, om typ en timma och jag kan inte missa den! så kan inte sega mig nå länge med mat och sånt.

PUSSPÅER

förresten! jag längtar tills i helgen!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback