öppethus

hejsan,

en lagomt trött julia som skriver, Vure på skolan länge idag och knappt äte någonting!
Även om man hellre hade varit hemma idag så var dagen inte så tokig.
Kollade på teater, modeshow och vinterakronas uppvisning, den var sjukt frän, jag är helt impad haha!
dom lekte med eld och gjorde volter och sånt. bilder kommer!

sedan efter det blev det en korv och sedan satte allting igång, jag och malin satt i gympa salen från kvart över 4 till kvart över 6, sjukt drygt men det vart bara en manikyr som tur va, men den vart typ perfekt. jag va ovanligt bra idag ;o
sen så gick vi till manikyr i manikyr "salen" och jag gjorde två st manikyrer och sedan så var klockan typ 20 i 8 så då fråga ja om jag fick sticka hem och det fick jag.

Mamma kom förbi för en timma sedan kanske och lämnade en högtalare till mej, och sedan åkte dom hem och nu har jag gjort nudlar och ätit och väntar på att pojken ska komma hit :]
hur mysigt som helst!

menmen, han är på G så vi hörs imorgon, btw, jag blir i stan i helgen!

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback