rubriken saknas*

hallu,

Söndag.. usch, men ikvällen blir nog mysig :')

Har inte så mycket att skriva om och kan inte heller lägga in bilder, det funkar bara inte, blir sjukt irriterande!
ska få åka bil in till stan ikväll med Bettan och Bollan, tro också saras kille Stoffe ska åka med ? :p
blir nog kul!

Nu ska jag straxt gå å sminka mig (ytlig :) ) och sedan packa det sista så jag är klar när dom hämtar mig.
När vi kommer till stan tro ja vi skulle på ica Maxi, bra det! för mitt kylskåp e nog ganska tomt ^^
Ikväll ska vi förresten äta älg filé! så sjukt gott alltså :)

GRATTIS PÅ FARSDAG PAPPA!
jag älskar dig <3

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback