SNAAAAAART SÅ

hej.

nu är det fasiiken inte llänge kvar tills jag fyller år, faktiskt bara en o en halv timma!
WOHO.
och jag ska hålla mig vaken, men kroppen och huvudet skriker att jag vill sova, men icke!

Idag har jag städat mitt rum inför mormor besök imorgon och inför nästa helg då det är 50 års fest för Anders, bli nog ganska smockat i huset, men de blir kul. även då kanske pojken är här också om jag har tur :)
Rummet blev så fint som det kan bli och jag hängde upp en mys belysning, men nu när jag tänker på det kanske jag vill ha den i stan ist?
hm,

Konstigt nog önskar jag mig inget speciellt. har allt jag skulle kunnat önska mig, så det blir nog mest pengar så jag får shoppa det jag vill ha i klädväg och sånt.
Läängtar efter tårtan ;) vi kommer äta middag inne i stan på någon resturang och sedan hoppas jag på söndags mys med pojken. h3h3

jaja, skriver väl den 22 igen ;)

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback