SOLA

få mig inte att tvivla nu..

Nu har jag precis kommit hem från Bella, eller.. solariumet vid Bellas hyreshus, skönt som tusan att sola! hoppas jag blir lite brun så ja inte ser sååå himla blek ut, typ som hon som bländar alla, vissa vet vem jag talar om ;)
Och nu lääängtar jag tills jag ska till Afrika den 1 Mars! GU va brun ja ska bli, och värme och hav. Grr säger jag bara! enda nackdelarna är väl alla vaccinationer och att vara borta från pojken i två veckor :(

men nu ska jag väl slänga mig i duschen och sedan ta en tidig kväll. känns att det kan behövas.

PUSSPÅER


inte precis de där solaruimet, ja tog en bild på google ;p


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback