TACK

hejsan alla,

gårdagen var sjukt rolig! när jag kom till malin förstod jag allt jag inte fattade förut, eller alltså, varför dom varit så hemlighetsfulla, för när jag kom innanför dörren så började som sjunga "ja må hon leva", det var en överraskningsfest typ, dom hade den nu i helgen för att ja inte kan nästa helg och ja fyller om 8 dagar nu!
Väldigt mysigt! och vi var faktiskt lugna, h3h3.
det enda som var jätte synd var att pojken inte var där :( men klart han ska fixa bilen så det funkar snart..
men TACK :) <3

Sov över hos henne och när jag vakna gick det nån timma och så tog jag och terese bussen hem.
Och nu ligger jag bara i sängen och ska väl senare dra iväg till Bella, vi ska äta tacos ikv och mysa, denna helg kan ju inte bli bättre! för också på söndag kommer ju pojken till stan igen :D

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback