the power of love

Jag plågar mig bara genom att kolla på det som var er


hellu mates,

Idag på skolan så började vi med att kolla på film i två timmar, Slumdog millionaire lr nå sånt. och efter det hade vi lunch i 1 o en halv timma! :)
När vi började efter lunchen så hade vi massage, jag blev masserad av Ellen och Cecilia, hääärligt!
och sedan så massera jag och Cecilia Ellen.
ganska okej dag iallafall!
men gick höra av Åsa att nästa vecka så ska Pc( och säkert nån fler skola ) ha Dialogveckor, typ för att motverka diskriminering, det är väl iofs bra! men vi ska gå till 4 varje dag isf. känns så drygt och jobbigt, verkar ju inte ens roligt det där..

Vet inte riktigt vad som händer ikv, hoppas på mys :)


Kommentarer
Postat av: Karin

DU HAR KLIPPT BOOOORT MEEEEJ!!!!! arrrgh! haha xD

2009-11-11 @ 21:40:46
Postat av: Julija

fööörlåt :(

2009-11-11 @ 21:43:15
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback