twilight

hejsan, ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår, MEN jag var ganska upptagen, pratade nog i telefon med pojken hela dagen, kvällen och tills halv 2 inatt kanske ? :p
Saknar dej lurken så mycket!

Annars har jag bara legat framför soffan, ropat på mamma efter dryck & mat eller kollat facebook, Mer får man inte göra.. fick ju inte ens sticka iväg till ug även om jag inte hade feber.. tristess!
men då fick jag ju en anledning till att kolla på film, och gissa vilken de blev!

för allra första gången, den första filmen av TWILIGHT!
jag tar inte illa upp om ni kallar mig seg eftersom jag aldrig sett den och nu har tvåan kommit ut. men jag har mina skäl!
lathet, inte trott att den skulle vara bra, inte haft tid och återigen lathet..
men filmen.. den var ju, jätte bra ju! jag är paff och ber om ursäkt till alla jag kallat Twilight nörd, Iallafall nästan alla!
Och måste bara skriva att han som spelar Edward faktiskt inte var så snygg som alla tycker! jag tycker bara han var söt och jag älskar sättet han var så skyddande på, jag skulle lätt vilja ha en "Edward" till kille, men jag är gode nöjd med den jag har.

Är lite förvånad att jag skriver detta. men nu vill jag se tvåan!
ojoj..

tack gode gud att man blir sjuk så man har en orsak att se hemsk ut!



PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback