wrong hole!

morsning!

Idag har jag haft världens störigaste dag! började med att jag kom till skolan och fick lyssna på Vanja "något" från lugnets naturprodukter, lite halv tråkigt och sedan så trodde vi den andra som skulle prata, Sanda Reppe skulle komma vid 10, men inte de fick vi veta, hon skulle komma ett, så vi hade håltimme i 3 timmar!!
vad gör man då?! Jo åker på stan och äter på Subway, de va gott! :)
När hon äntligen började prata vid ett så var jag super trött, somnade nog, men vaknade ganska snabbt igen.. o jag skämdes. satt längst fram typ och somna så hon kunde se.. ajaj..

Efter skolan tog jag bussen till stan och emelie, vi gick och tränade, soft och så jävla skönt faktiskt! börjar bli stark nu ;)
och det var en läskig gubbe där som sa till mig när jag hade en armstyrke grej "jag väntar faktiskt på dig! men jag hoppar väl över ett steg då!" Och jag typ kollade konstigt på honom och typ sprang till emelie :p
när träningen var över gick vi upp till emelie och vi åt lasagne, mumms!
Tog bussen hem vid 10 i 6 och nu väntar jag på att få gå till pojken och kolla på film :) mys :*


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback