19.05

hej,

Nu blire bara ett snabbt inlägg innan jag drar iväg till Emil.

Hela skoldagen gick bra, gjorde franskmanikyr på morsan och sedan massera jag henne :)
ÄLSKARE!

Efter skolan drog mamma iväg mig till något ställe där vi skulle ta Svininfluensavaccinet, vi kom dit och det var hur lång kö som helst! och hela tidn blev den längre.. Köade typ en timma innan vi fick vaccinet som tog typ 2 minuter att få, det gjorde sjukt ont och jag var livrädd & va jätte nära på och börja gråta ;)
Det som var ganska kasst med stället var att det var typ 4 st stationer där man kunde få sprutan, dom hade behövt minst 10!

ajja, ska väl dra iväg typ nu.

Hörss..

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback